In een wereld die versneld verandert, geloven we dat continu klantinzicht het kompas is dat de weg wijst naar het beste resultaat. Consumer insights zijn hierbij essentieel om de marketing inspanningen nog gerichter in te zetten. Door gebruik te maken van de Whize segmentatie profielen (voorheen Mosaic) hebben we inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle 7.711.551 huishoudens die Nederland op dit moment telt. Whize verzamelt data van alle huishoudens in Nederland. Door al deze data te vertalen naar inzichten, helpen we bedrijven met concrete adviezen om slimme en effectieve beslissingen te nemen. Weten wie je klant is per assortiment groep; Weten waar je klant woont (postcode); Weten welke media jouw klant consumeert zowel online als offline.
Dus effectievere inzet van media, targetting doelgroepen, locatiekeuze, optimalisatie lokale assortimenten en kernassortimenten, nieuwe doelgroepen benaderen, etc.
In Nederland verzorgt Whooz (voorheen Experian) de segmentatie van doelgroepen op landelijk / formule niveau. Door een intensieve samenwerking met Whooz en Envisia Media, zijn wij nu in staat om voor individuele winkels, lokale segmentatie modellen te maken, zodat u op lokaal niveau inzicht heeft in uw klantsegmenten.